Vilkaar

BETALING

Betaling gjøres med et betalingskort (kreditt- eller debetkort) på vår utsjekk-side. Full betaling gjøres ved bestilling. I visse tilfeller, som for eksempel hvis kunden kjøper flere tjenester av oss, kan det avtales at handelen gjøres opp med faktura. Dette gjøres etter individuell avtale.

Nettbutikken vår benytter Stripe sin betalingsløsning. Ved å bruke Bordglede AS sin betalingsløsning aksepterer dere vilkårene til Stripe: https://stripe.com/no/privacy

Kunden er ansvarlig for å oppgi korrekte kortopplysninger.

Når betalingen er mottatt aktiveres leveransen. Vi forbeholder oss retten til å avvente produksjon/utsendelse inntil betalingen er bekreftet i orden hos oss.

MERVERDIAVGIFT (MOMS)

Bordglede AS er registrert i moms-registeret/MVA-pliktige. Prisene i nettbutikken er inkludert MVA.

PRODUKSJON

Vi behandler din ordre så raskt som mulig og helst 2-4 virkedager fra bestilling. Vi forsøker så godt det lar seg gjøre å levere varene så raskt vi kan og helst innen 35 dager fra datoen du har bestilt, så fremt vi får all nødvendig informasjon fra kunden for å kunne sende bestillingen til trykk. I travle perioder kan behandlingstiden være noe lenger.

Bordglede AS tilstreber til enhver tid å sørge for effektiv produksjon og leveranse, men vi påtar oss ikke ansvar for forsinkelser som skyldes eksterne forhold (for eksempel hos fraktselskap eller trykkeri). Likevel – dersom noe mot formodning skulle forsinke leveransen slik at det medfører betydelig ulempe for kunden, vil vi strekke oss langt (innenfor rimelige rammer) for å finne en fullgod løsning. Kunden må selv sørge for – først ved bestilling, deretter ved kontroll av digitalt utkast – at all informasjon er korrekt.

Sluttproduktet kan avvike noe fra produktbildene som vises i nettbutikken. Vi forsøker så godt vi kan å legge frem en realistisk gjengivelse av produktene våre, men skjermer er forskjellige og enkelte nyanser vil kunne oppleves annerledes på trykk. Bordglede AS tar ikke ansvar for avvik skjerm/trykk, men oppfordrer kunden til å vurdere produktet på minst to skjermer. Prøvetrykk kan også ordnes mot et pristillegg. Vi gjør oppmerksom på at dette vil forlenge den totale leveransetiden.

Bordglede AS sender trykksakene i posten. Kunden dekker fraktkostnadene. Vi forsøker å holde fraktkostnadene på et minimum, og tilstreber derfor å sende alle kortene/produktene samlet. I visse tilfeller vil dette likevel ikke la seg gjøre.

Bordglede AS er ikke ansvarlig for uriktige eller mangelfulle opplysninger gitt av kunden.

MOTTAK AV PRODUKTER

Bordglede AS gjør alltid en kvalitetskontroll av varene før de sendes ut. Kunden har likevel ansvar for, innen rimelig tid, å kontrollere at antall og utførelse stemmer overens med bestillingen. Hvis kunden mener at sluttproduktet/leveransen ikke er tilfredsstillende –
ta kontakt med oss så fort som mulig. Vi vil hjelpe med å finne en best mulig løsning.

REKLAMASJON

I utgangspunktet har vi ikke anledning til å endre eller returnere en bestilling, da produktene våre er individuelt tilpasset kunden. Vi forsøker likevel å akseptere endringer – så fremt bestillingen ikke er sendt til trykkeriet.

Kunden har rett til å returnere et mangelfullt produkt innen to måneder fra datoen du mottok produktet.

REFUSJON

Bordglede AS gir refusjon eller prisavslag for feil som ligger hos oss eller hos våre leverandører.

Dersom produktet har feil/mangler. ta snarest kontakt med oss på amanda@bordglede.no. Du kan kreve retting av feilen, levering av nytt produkt eller at kjøpet heves. Feilen må foreligge når du mottar produktet – kunden plikter derfor å dokumentere mangelen (foto/video) innen rimelig tid etter leveranse.

Bordglede AS forbeholder seg retten til å avslutte kundeforholdet ved mistanke om spekulativ bruk av feilmeldingssystemet.

ANGRERETT

Trykksakene våre er individuelt tilpasset kundens informasjon, og angrerett kommer derfor ikke til anvendelse.